KennisMakers: Werk vinden met ChatGPT

Donderdag 1 februari 2024, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Loopbaancoach Daniëlle Bax laat je ontdekken hoe de krachtige tool ChatGPT je kan helpen bij het vinden van werk.

Ben je op zoek naar je volgende carrièrestap? Wil je ontdekken hoe de krachtige tool ChatGPT je kan helpen bij het analyseren van vacatures, het identificeren van je sterke punten en leerpunten en het schrijven van een overtuigend cv? Dan is deze gratis workshop speciaal voor jou!

Deze workshop is ideaal voor:

• Werkzoekenden die op zoek zijn naar waardevolle inzichten en vaardigheden om hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten.
  • Werkenden die overwegen een nieuwe loopbaanrichting in te slaan en willen ontdekken hoe ChatGPT hen kan ondersteunen.

Wat ga je leren?

Tijdens deze interactieve workshop ga je hands-on aan de slag met ChatGPT. Je leert:

• Hoe ChatGPT je kan helpen bij het analyseren van vacatures en het identificeren van de vereiste vaardigheden en ervaring.
  • Hoe je jouw sterke punten en leerpunten kunt benoemen en deze kunt gebruiken om jezelf te onderscheiden op de arbeidsmarkt.
  • Praktische tips voor het schrijven van een effectief cv met behulp van ChatGPT.

Wat heb je nodig?

Zorg ervoor dat je je laptop meeneemt, je kunt dan direct oefenen en de kracht van ChatGPT ervaren. Daniëlle Bax neemt je stap voor stap mee in dit proces.

Deelname is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.