Schrijfworkshop Joe Speedboot

Vrijdag 29 november 2024, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 12,50

In het kader van de campagne Heel Nederland Leest geeft (schrijf)coach Carolijn van Gorkum een schrijfworkshop.

Wat betekent vriendschap voor jou? Krijg je steun als het even niet meezit? Hoe ga je om met teleurstellingen en zet je toch weer door? Tijdens de schrijfworkshop in het kader van Heel Nederland Leest ga je onder begeleiding van Carolijn van Gorkum aan de slag met het thema vriendschap.

November is de maand van Heel Nederland Leest. Het boek dat dit jaar centraal staat is 'Joe Speedboot' van Tommy Wieringa. De hoofdpersoon in het verhaal is gehandicapt en heeft bijzondere vriendschappen. Joe Speedboot is de hele maand november gratis verkrijgbaar in de bibliotheek (op is op!). Deelnemers aan deze schrijfworkshop ontvangen sowieso een exemplaar. Voor de workshop hoef je het boek niet gelezen te hebben.

Vind je het leuk om te schrijven over je leven? Doe dan vooral mee. Dankzij de creatieve opdrachten van Carolijn van Gorkum kan iedereen meedoen, ook als je (nog) geen schrijfervaring hebt. Het gaat om het schrijfplezier!

• Deelname kost € 12,50, graag vooraf aanmelden.
  • Meer informatie en aanmelden bij Carolijn van Gorkum:
    e-mail: info@rakeinzichten.nl of tel: 06-573 28 090.

Ga naar de website van Carolijn

Meer informatie Heel Nederland Leest