KennisMakers: Familieopstellingen

Donderdag 26 september 2024, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Misschien heb je er al eens van gehoord of over gelezen: familieopstellingen. Wat zijn het? Hoe werken ze? En wat kun je ermee?

Ieder mens is onderdeel van allerlei systemen. Die van je familie, de organisatie waarin je werkt, de cultuur waarin je opgroeit, de club waarbij je sport, noem maar op. Al die systemen kennen geschreven en ongeschreven wetten en regels. Je bewuste én je onderbewuste handelen hiernaar. Met een opstelling krijg je zicht op steeds terugkerende, belemmerende patronen. Je gaat aan de slag met het innerlijk beeld dat je van een bepaalde situatie hebt.

In deze sessie laat Jacqueline Renders van JRsysteemopstellingen je kennismaken met systemisch werk. Niet alleen licht zij enkele basisbeginselen toe, ze laat je ook via een opdracht kennismaken met de kracht van opstellingen.

Entree is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.
Dit kan via het bestellen van één of meerdere online tickets.

Over Jacqueline Renders

Jacqueline is een gepassioneerde systeemopsteller. Ze ziet een opstelling als een interventiemethode, waarmee je zicht krijgt op onbewuste, belemmerende patronen. Ze werkt voor organisaties en voor individuen. Gemiddeld eens per maand organiseert ze familieopstellingen in Veldhoven of Eindhoven.
Meer informatie vind je op haar website: www.jrsysteemopstellingen.nl

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.