Veldhoven Duurzaam

Zaterdag 12 oktober 2024, van 13:00 tot 15:30 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Vragen over energiebesparing, behoefte aan advies over de aanschaf van een warmtepomp of zonnepanelen? De vrijwilligers van Veldhoven Duurzaam staan voor je klaar en geven gratis advies, elke zaterdagmiddag in de bieb!

De vrijwilligers van Veldhoven Duurzaam zetten zich in voor een duurzamere leefomgeving en adviseren inwoners en instellingen bij vragen over energiebesparing van hun woning en zetten zich in voor een duurzamere leefomgeving.

Je bent welkom tijdens het inloopspreekuur van Veldhoven Duurzaam: elke zaterdagmiddag van 13.00-15.30 uur in de Bibliotheek Veldhoven. Vrijwilligers zijn dan aanwezig om vragen te beantwoorden en advies te geven. Zij geven onafhankelijke adviezen hoe je verdere stappen kunt zetten om je woning te verduurzamen.

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig.

Let op: de bieb is op zaterdagen tot 15.30 uur geopend dus loop ruim vóór die tijd binnen voor uitgebreid advies!

Website Veldhoven Duurzaam