Mama & Kind Café

Woensdag 6 november 2024, van 09:30 tot 11:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Wil je graag andere ouders/verzorgers ontmoeten en praten over het ouderschap en opvoeden? Kom dan naar het Mama & Kind Café!

Het Mama & Kind Café is speciaal voor vaders, moeders en verzorgers met jonge kinderen (0 tot 4 jaar). Samen delen we ervaringen, kletsen we over het (prille) ouderschap, opvoeden en wat verder aan de orde komt. Voor de kinderen is er ook elke keer een leuke activiteit.

Het Mama & Kind Café is een initiatief van Cordaad Welzijn.

• Het Mama Café is elke eerste woensdag van de maand (m.u.v. schoolvakanties), in- en uitloop van 9.30 tot 11.30 uur.
  • Behalve ouders/verzorgers zijn kinderen (0 tot 4 jaar) uiteraard ook welkom.
  • Entree is gratis, aanmelden niet nodig.
  • De hoofdingang van de bibliotheek is om 9.30 uur nog gesloten. Deelnemers kunnen zich verzamelen bij de hoofdingang en worden om 9.30 uur binnengelaten. Deelnemers die later komen, kunnen aanbellen bij de hoofdingang.
  • Vragen of behoefte aan meer informatie? Neem contact op met Marian Gruiters van Cordaad Welzijn via e-mail of tel: 06-53 53 96 24.

Data en thema's activiteit

• 4 september: Kennismaking